یزدفردا :ضمن تأیید انحلال ستاد دولت ائتلافي،‌ اعلام می شود که دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام هنوز تصمیم قطعی جهت حضور و نامزدی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را نگرفته و نظر خود را در طی روزهای آتی طی اطلاعیه ای اعلام خواهد نمود.
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن رد قطعیت حضور محسن رضایی در صحنه رقابت های آتی ریاست جمهوری اعلام کرد که دبیر این مجموعه هنوز تصمیم نهایی خود در این باره را نگرفته است.

به گزارش یزدفردا ، روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه ای اخبار منتشر شده مبنی بر قطعی شدن حضور محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری را رد كرد.
در اين اطلاعيه همچنين آمده است: با وجود تقاضاهای مکرر جهت کاندیداتوری دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در پی انتشار چهارمین بیانیه ستاد دولت ائتلافی، ضمن تأیید انحلال این ستاد بدینوسیله با تشکر و قدرانی از کلیه افراد، احزاب و تشکل‌های همسو که ایشان را به عنوان نامزد دولت ائتلافی معرفی و حمایت نموده‌اند، اعلام می شود که ایشان هنوز تصمیم قطعی جهت حضور و نامزدی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را نگرفته و نظر خود را در طی روزهای آتی طی اطلاعیه ای اعلام خواهد نمود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا